gspeech_html   Click to listen highlighted text! gspeech_html Powered By GSpeech

Afrikaans

AFRIKAANS

Written by Lester. Posted in Uncategorised

HEILIGE GOD

IS STAAN ASSEBLIEF!

EN SÊ,

"EK SAL JOU BESOEK"

[Jer. 29:10]

­_____________________________________

OORDAG DAG word gevrees deur die wêreld en is die dag dat die Heilige God die wêreld sal vernietig weens die sondes van die mensdom. Die wêreld is korrek om te glo dat die Oordeelsdag sal kom.

Judas 1:14-15

14 En Henog, die sewende van Adam af, het ook teen hulle geprofeteer en gesê: Kyk, die Here het gekom met sy heilige tien duisendtalle,

15 om gerig te hou oor almal en al die goddelose mense onder hulle te straf oor al hulle goddelose werke wat hulle goddelooslik gedoen het, en oor al die harde woorde wat die goddelose sondaars teen Hom gespreek het.

Die Bybel is die Heilige Boek wat deur die Heilige God geskryf is, bestaande uit die Ou Testament en die Nuwe Testament, en voltooi ongeveer 95 A.D. Elke woord in die oorspronklike tale (Hebreeus, Aramees, Grieks) kom uit die mond van God.

2 Petrus 1:20-21 20 terwyl julle veral dít moet weet, dat geen profesie van die Skrif ‘n saak van eie uitlegging is nie; 21 want geen profesie is ooit deur die wil van ‘n mens voortgebring nie, maar, deur die Heilige Gees gedrywe, het die heilige mense van God gespreek.

2 Timoteus 3:16

16 Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid,

God openbaar baie inligting in hierdie tyd in die geskiedenis wanneer ons baie naby die tyd van die einde is.

Hierdie nuwe inligting kom direk uit die Bybel, wat nie in die afgelope 1900 jaar verander het nie.

Daniël 12:9

9 En hy het gesê: Gaan heen, Daniël, want die woorde bly verborge en verseël tot die tyd van die einde toe.

Habakuk 2:1-3

1 Op my wagtoring wil ek gaan staan en op ‘n skansmuur my stel, en ek wil speur om te sien wat Hy in my sal spreek, en wat ek op my klagte moet antwoord.

2 Toe antwoord die HERE my en sê: Skryf die gesig op en graveer dit op tafels, sodat hulle dit in die verbygaan kan lees.

3 Want die gesig sal nog duur tot op die vasgestelde tyd; maar dit spoed na die einde en sal nie teleurstel nie. As dit mag vertoef, wag daarop; want alte seker sal dit kom en nie versuim nie:

Terwyl ons die einde van die tyd nader, is die woorde wat aan Daniël gegee is, die visie wat aan Habbakuk gegee is, en ander soortgelyke gedeeltes onseëlbaar, wat baie nuwe waarhede openbaar wat teen baie vooropgestelde idees wat tydens die kerkgaande ouderdom bevorder word, teëkom.

Die Bybel waarsku dat die einde van die wêreld parallel sal wees met die wêreldwye vloed van Noag se dag en die vernietiging van Sodom en Gomorra deur vuur:

Lukas 17:26-32

26 En soos dit gebeur het in die dae van Noag, so sal dit ook wees in die dae van die Seun van die mens:

27 hulle het geëet en gedrink, hulle het getrou en is in die huwelik gegee tot op die dag dat Noag in die ark ingegaan het, en die sondvloed gekom en almal vernietig het.

28 Net soos dit ook gebeur het in die dae van Lot: hulle het geëet en gedrink, gekoop en verkoop, hulle het geplant en gebou.

29 Maar op die dag toe Lot van Sodom uitgaan, het vuur en swawel van die hemel af gereën en almal vernietig.

30 Net so sal dit wees in die dag wanneer die Seun van die mens geopenbaar word.

31 In daardie dag moet hy wat op die dak sal wees, terwyl sy huisraad in die huis is, nie afkom om dit weg te neem nie; en so ook moet hy wat op die land sal wees, nie omdraai na wat agter is nie.

32 Dink aan die vrou van Lot!

Die Bybel verklaar dat die kerke en gemeentes van vandag, getipeer deur Jerusalem, geestelik genoem word Sodom en Egipte.

Die openbaring 11:7-8

7 En wanneer hulle hul getuienis voleindig het, sal die dier wat uit die afgrond opkom, teen hulle oorlog voer en hulle oorwin en hulle doodmaak;

8 en hulle lyke sal lê op die straat van die groot stad wat geestelik genoem word Sodom en Egipte, waar ook onse Here gekruisig is.

Die dier is 'n verwysing na Satan, wie is die Antichris, wat verlos is en gesag gegee het om geestelik te regeer in al die plaaslike gemeentes wêreldwyd deur sy dienaars van geregtigheid.

2 Korintiërs 11:13-14   

13 Want sulke mense is valse apostels, bedrieglike arbeiders wat hulleself verander in apostels van Christus.

14 En geen wonder nie! Want die Satan self verander hom in ‘n engel van die lig.

Die openbaring 13:7

7 Dit is ook aan hom gegee om oorlog te voer teen die heiliges en hulle te oorwin, en aan hom is mag gegee oor elke stam en taal en nasie.

Vandag sondig God diegene wat 'n verhouding met Christus beweer.

Amos 9:9-10

9 Want kyk, Ek gee bevel en sal die huis van Israel onder al die nasies skud soos in ‘n sif geskud word, maar daar sal geen korrel op die grond val nie. 10 Al die sondaars van my volk sal deur die swaard sterwe, die wat sê: Die onheil sal ons nie bereik en ons nie ontmoet nie.

Die huis van Israel is 'n verwysing na diegene wat 'n reddende verhouding met die God van die Bybel beweer. Diegene wat nie werklik gered is nie, sal gesif word, terwyl die wat uitverkies word, nie op die aarde sal val nie. Diegene wat gered word, word slegs gered deur die genade - onverdiende guns - van God.

Esegiël 36:29-32

29 En Ek sal julle verlos van al jul onreinhede; en Ek sal roep na die koring en dit vermenigvuldig, en Ek sal geen hongersnood op julle lê nie.

30 En Ek sal die vrugte van die bome en die opbrings van die veld vermenigvuldig, sodat julle die smaad van hongersnood nie meer hoef te verdra onder die nasies nie.

31 Dan sal julle dink aan jul verkeerde weë en aan jul handelinge wat nie goed was nie; en julle sal vir julleself walglik wees oor jul ongeregtighede en oor jul gruwels.

32 Ek doen dit nie om julle ontwil nie, spreek die Here HERE; laat dit julle bekend wees! Skaam julle en bloos oor jul weë, o huis van Israel.

Wonderlik, vandag word die ewige tabernakel van Dawid afgesonder van die aktiwiteit en beskerming van die plaaslike gemeentes.

Amos 9:11-12

11 In dié dag sal Ek die vervalle hut van Dawid weer oprig, en Ek sal sy skeure toebou en sy puinhope herstel, en Ek sal dit opbou soos in die ou tyd;

12 sodat hulle in besit kan neem die oorblyfsel van Edom en al die nasies oor wie my Naam uitgeroep is, spreek die HERE wat dit doen.

Jesaja 54:1

1 Jubel, onvrugbare, wat nie gebaar het nie! Breek uit in gejubel en juig, jy wat geen weë gehad het nie! Want die kinders van die eensame is meer as die kinders van die getroude, sê die HERE.

Jesaja 60:9-11

9 Ja, op My wag die eilande, en die skepe van Tarsis kom vooraan, om jou seuns van ver te bring. Hul silwer en hul goud is by hulle, vir die Naam van die HERE jou God en vir die Heilige van Israel, omdat Hy jou heerlik gemaak het.

10 En uitlanders sal jou mure bou, en hulle konings sal jou dien; want in my toorn het Ek jou geslaan, maar in my welbehae het Ek My oor jou ontferm.

11 En jou poorte sal altyddeur oopstaan; hulle sal bedags of snags nie gesluit word nie, om na jou toe aan te bring die rykdom van die nasies en hulle konings in triomftog.

Die redding van vandag is 'n reaksie op die gebed van koning Salomo in 1 Kon. 8:50

50 en vergeef u volk wat hulle teen U gesondig het, ja, al hulle oortredinge wat hulle teen U begaan het; en laat hulle barmhartigheid vind voor die wat hulle weggevoer het, dat dié hulle barmhartig kan wees.

Miskien is die beste voorbeeld in die Bybel van die verlossing wat vandag gebeur, dié van die stad Ninevé. Die profeet Jona is gestuur na Ninevé, 'n heidense stad buite Israel, wat niks van die God van die Bybel geweet het nie, wat die uitverkorenes van vandag wat buite die kerke is, tipeer.

Jona 3:4-9

4 En Jona het begin met een dagreis ver die stad in te gaan en het gepreek en gesê: Nog veertig dae, dan word Ninevé verwoes. 5 En die manne van Ninevé het God geglo en ‘n vasdag uitgeroep, en groot en klein het hulle met rougewaad beklee. 6 En toe die berig die koning van Ninevé bereik, het hy opgestaan van sy troon en sy mantel afgehaal en in rougewaad gehuld in die as gaan sit. 7 En hy het in Ninevé laat uitroep en sê: Op las van die koning en sy groot manne—geen mens of dier, beeste of kleinvee mag aan iets proe nie, hulle mag nie wei of water drink nie; 8 maar mens en dier moet ‘n rougewaad om hê, en hulle moet ernstig tot God roep, en elkeen moet hom van sy verkeerde weg bekeer en van die onreg wat aan sy hande kleef. 9 Wie weet of God nie sal omkeer en berou sal hê nie, sodat Hy Hom afwend van die gloed van sy toorn en ons nie vergaan nie?

Die reaksie van die volk en van die koning van Ninevé is 'n dramatiese illustrasie van hoe God in die harte van die uitverkorenes werk.

Vandag is daar volop bewyse dat die wêreld, soos Nineveh van ouds, op die randjie van vernietiging is. Die tekens wat in die Bybel uiteengesit word, toon dat ons baie naby aan die einde is:

  • Omdat die ongeregtigheid oorvloedig is, sal die liefde van baie (gehoorsaamheid aan die Bybel) koud word. (Mattheus 24:12)
  • Die gruwel van die verwoesting, wat deur Daniël ('n verwysing na Satan) genoem word, staan ​​in die heilige plek (plaaslike gemeentes wêreldwyd) (Matt 24:15; 2 Thess. 2: 3-4)
  • Valse Christene en valse profete sal ontstaan ​​met tekens en wonders om die uitverkorenes te mislei, indien dit moontlik was (Matt 24:24)

Een van die belangrikste kalenderverwysings in die Bybel word gevind in Mattheus 24: 32-33:

32 En leer van die vyeboom hierdie gelykenis: Wanneer sy tak al sag word en sy blare uitbot, weet julle dat die somer naby is.

33 So weet julle ook, wanneer julle ál hierdie dinge sien, dat dit naby is, voor die deur.

Die vyeboom in die Bybel is 'n paraboliese verwysing na die volk van Israel, die nasie waaruit Christus na die vlees uitgekom het.

Die handelinge van die apostels 2:22-24

22 Israeliete, luister na hierdie woorde! Jesus, die Nasaréner, ‘n man deur God vir julle aangewys met kragte en wonders en tekens wat God deur Hom onder julle gedoen het, soos julle ook self weet—

23 Hom, wat deur die bepaalde raad en voorkennis van God oorgelewer is, het julle deur die hande van goddelose manne geneem en gekruisig en omgebring;

24 Hom het God opgewek, nadat Hy die smarte van die dood ontbind het, omdat dit onmoontlik was dat Hy daardeur vasgehou sou word.

Christus het vir meer as drie jaar persoonlik aan die volk van Israel gedien, omdat Hy die beloofde Messias van die Ou Testament was, en tog, met die uitsondering van 'n klein oorblyfsel van gelowiges, het die volk Israel hom verwerp en in ongeloof gebly. Daarom vervloek Christus die vyeboom.

Markus 11:12-14

12 En die volgende dag, onderwyl hulle uit Betánië gaan, het Hy honger gehad;

13 en toe Hy op ‘n afstand ‘n vyeboom met blare sien, het Hy daarheen gegaan in die hoop om iets daaraan te vind; en toe Hy daarby kom, vind Hy niks as blare nie, want dit was nie die tyd van vye nie.

14 En Jesus spreek en sê vir hom: Laat niemand ooit in der ewigheid van jou ‘n vrug eet nie! En sy dissipels het dit gehoor.

Toe Christus die vyeboom vervloek het, het dit beteken dat die volk van Israel nooit weer as God as die opsigter van die Evangelie gebruik sou word nie. En tog, 70 jaar gelede, in 1948 nC het die nasie van Israel, ongelooflik, alweer blare uitgegee, dit wil sê 'n bottelige volk onder die nasies van die wêreld geword, wat beteken dat ons nou 'n eindtyd betree wat sou insluit Die groot verdrukking en laasgenoemde reën wanneer aan die een kant die ware gelowiges uit die kerke verdryf word, terwyl die kerk ook die somer naby is, wat oestyd aandui en oes het te make met mense wat gered word.

Jeremia 29:10

10 Want so sê die HERE: As eers sewentig jaar vir Babel verby is, sal Ek op julle ag gee en aan julle my goeie woord vervul om julle na hierdie plek terug te bring.

Terugkeer na hierdie plek val saam met die terugkeer van Christus op die laaste dag. Die wederkoms van Christus identifiseer ook sterk met die fees van die insameling aan die einde van die jaar (Eksodus 23:16), waarvan die laaste dag op 1-2 Oktober 2018 (2 Kron. 7:10) land.

Johannes 7:37-38 37 En op die laaste dag, die groot dag van die fees, het Jesus gestaan en uitgeroep en gesê: As iemand dors het, laat hom na My toe kom en drink!

38 Hy wat in My glo, soos die Skrif sê: strome van lewende water sal uit sy binneste vloei.

Johannes 15:5 Ek is die wynstok, julle die lote. Wie in My bly, en Ek in hom, hy dra veel vrug; want sonder My kan julle niks doen nie.

Johannes 3:3 Jesus antwoord en sê vir hom: Voorwaar, voorwaar Ek sê vir jou, as iemand nie weer gebore word nie, kan hy die koninkryk van God nie sien nie.

Lukas 11:13 13 As julle dan wat sleg is, weet om goeie gawes aan julle kinders te gee, hoeveel te meer sal die hemelse Vader die Heilige Gees gee aan die wat Hom bid?

 

Vir addisionele Bybelse inligting, besoek asseblief: http://www.searchinghisword.com

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech